Przedstawiciel Handlowy (sprzedaż usług HR)

Kategoria Praca biurowa
Benefity
Praca od zaraz
Stabilne zatrudnienie
Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
Premie wynikowe i świąteczne
Karta MultiSport
Elastyczny czas pracy
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Obowiązki
  • Samodzielna sprzedaż usług HR (praca tymczasowa, outsourcing) dla klientów biznesowych,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów na polskim rynku,
  • research potencjalnych klientów, aktywne monitorowanie i identyfikowanie szans na rozwój sprzedaży usług pracy tymczasowej,
  • realizacja założonych wyników oraz celów biznesowych i sprzedażowych,
  • udział w przygotowywaniu ofert,
  • budowanie efektywnych i długofalowych relacji biznesowych z klientami,
  • współpraca z Managerem Oddziału i Działem Rekrutacji w Zabrzu oraz działami Planowania i Strategii oraz Marketingu w centrali.
Wymagania
  • Doświadczenie w sprzedaży usług HR (praca tymczasowa, outsourcing),
  • doświadczenie w sprzedaży usług do klienta biznesowego,
  • umiejętność realnego planowania własnych działań i ich realizacji,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji,
  • duża samodzielność w pracy i wykazywanie inicjatywy,
  • biznesowe podejście do rozmów handlowych,
  • czynne prawo jazdy kat. B.
  • Mile widziane: posiadanie sieci kontaktów handlowych do klientów biznesowych,
  • Mile widziane: znajomość rynku firm produkcyjnych i logistycznych na Śląsku.

Szukamy skutecznego i operatywnego przedstawiciela handlowego z doświadczeniem w sprzedaży usług HR, który po onboardingu będzie w stanie samodzielnie znaleźć klientów oraz prowadzić z nimi rozmowy o współpracy. 

Oferujemy pracę w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B z atrakcyjnym wynagrodzeniem (podstawa + premia). Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon). 

Podejmij pracę już teraz

Chcesz wiedzieć więcej? Zapytaj o szczegóły w oddziale:

Oddział Zabrze
ul. 3 Maja 1A
41-800 Zabrze
Biuro